pátek 25. února 2011

57. den



Máme doma hiphopovýho Andílka :-)

4 komentáře:

  1. Jsem nevzdělanec. V jaké kategorii, prosím pěkně? V každém případě gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju,bohužel jsem se dívala pouze na začátek předávání Andělů a tato disciplína mi tím pádem utekla.Kolik talentu a vytrvalosti je za tímto oceněním ...Uprímně vám tu radost z Andílka přeju :-)
    Mně tu spinkají 2 andílci :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za gratulace, i když na tom už dneska nemám žádný podíl :-)
    Do přenosu na čt1 se dostali jen držitelé hlavních cen. Potom byli vyhlašovaní vítězové žánrových cen, ale to už v přenosu nebylo. "Náš" zlatý Anděl je za kategorii Hip hop a r´n´b. Sestřih předávání těchto cen s ukázkami hudby byl až v pátek na čt2.
    Spinkající andílky bych taky chtěla a moc Vám je přeju :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně to jsem měla na mysli - podíl babiček nebo rodičů na úspěchu dětí.Já jsem doprovázívala vnučku na hip hop.Když nastal okamžik -tančit závodně,nebo nic -skončila.Zajišťovat servis by bylo tehdy příliš náročné :-(
    V znáte to,jak se po probuzení přemění andílci na čertíky??? :-))

    OdpovědětVymazat