neděle 4. září 2011

248. den

Celé dopoledne ještě pršelo a tak jsme vyrazily ven až poo. Takhle prázdné hřiště jsem ještě nikdy neviděla. Jak vylézalo sluníčko z mraků, začaly se trousit rodinky a nakonec přilítli i puberťáci. Holčičky si to moc hezky užily, a když se začaly honit černé mraky, utekly jsme domů. Stejně už byl večer a zítra musíme brzy vstávat - jde se po prázdninách do školky :-)





Paní spokojeně odpočívala na lavičce, zatímco jsem učila lézt po žebříku její baculatou holčičku. Česky jsem jí instruovala, kam má dávat nožičky a kde se má držet. Bylo to první dítě, které se nedivilo, že mluvím jinak a docela hezky poslouchalo :-)
Než jsme odešly z hřiště, viděly jsme jednu pumprdentní scénku. To jsem ale nemohla fotit. Přijela totiž na hřiště hvězda. Malá holka v elektromobilku, v pěkném červeném autíčku na míru, kroužila kolem prolézaček, občas někoho trochu přejela. Za autem šla úplně omámemá rozzářená maminka, jak v tranzu obdivně sledovala svou princeznu. Obešla hřiště snad šestkrát, byl to triumfální pochod a pěkně si to užila. Holčička se blahosklonně rozhlížela po krajině a občas pohodila hlavinkou, aby bylo vidět, že má dlouhé vlasy. Já takovéhle lidi moc nemusím, viděla bych radši, jak holčička krásně leze, běhá, skáče, tancuje, zpívá, baví se s ostatními dětmi...

 Tohle už není hřiště, to je vzorek zeleně na hlavním náměstí

Žádné komentáře:

Okomentovat