pátek 17. června 2011

168. den

Do práce jsem jela tramvají a jsem za to moc ráda, protože tohle počasí špatně snáším a představa pochodu na sluníčku je nemilá. Vyrazila jsem z domova mnohem dřív a tak všechno dobře dopadlo.
Domů to bylo o něco horší. Měla jsem nějaké řízení poblíž metra Budějovická. No a domů jsem pak musela pěšky, až na pár stanic tramvají podél řeky.
Tyhle keře rostou v Jeremenkově ulici, kterou jsem se řítila k řece
Když mě nejvíc bolely nohy, přemýšlela jsem si, jestli by mi obory proplatily účet za taxíka. Myslím, že nám, kteří máme zaplacenou tramvajenku, ty peníze dluží.
Taky jsem si říkala, že by bylo hezké zjistit, ze kterého města přijelo do Prahy nejvíc odborářů a udělat si v jejich městě také takový pěkný mejdan

1 komentář:

  1. :) dobré nápady:) u nás bylo spousty lidí rádo, že nejelo do práce vůbec, prostě si to se zaměstnavatlem domluvili a buď pracovali doma nebo jeli jako na služební cestu, ale byli i tací, co si museli vzít nucenou dovolenou a ti byli pěkně neštvaní. Rádi byli naopak ti, kteří jeli prázdnými dálkovými busy do Prahy a bez potíží si v něm sedli:)

    Praha je krásná...
    Jaktík.

    OdpovědětVymazat