neděle 12. června 2011

163. den


Dnes jsme byli opět pár hodin na chatě, vezli jsme tam nějké věci
a zase jsme trochu zvelebili zahradu.
Já ten rybník prostě musím pořád fotit, zdá se mi, že nikdy není stejný...

 
Nakonec pár obrázků zase z naší zahrady

 

5 komentářů:

  1. Krása! Všechno to působí klidně a vyrovnaně:) Jaktík.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje řeč, ten rybník, to je balzám. Úplně se tam vidím, pod stromem s tužkou a křížovkou. Nebo s jehlicemi...
    ips.
    ps.: nejde mi se přihlásit, tak píšu jako anonymní

    OdpovědětVymazat
  3. aaa uz se mi sem povedlo napsat :-D to budou ted komentare!! verina

    OdpovědětVymazat
  4. To pšeničný pole to chtělo zabrat víc, je tam moc oblohy. Jináč pěkný.

    OdpovědětVymazat
  5. ips - zrovna jsem vzpomínala, jak jsme se na chatě měly krásně. Jak jsme schválně nebudily děti, navařily si kafe, natahaly si křížovky na verandu, to bylo ještě před sudokama :-)

    Fotila jsem si nebe a to pole mě zaujalo až na hotové fotce, příště dám víc pole :-)

    OdpovědětVymazat