pondělí 16. května 2011

137. den

Při pátrání po identitě jednoho stromku z Bretaně jsem si vzpomněla, že jsem z dálky zahlédla něco podobného u nás. Bylo mi podezřelé, že je to tady větší a ani doba kvetení se neshoduje, tak jsem se šla podívat zblízka. A opravdu je to úplně jiný strom. Takže budu pátrat dál.
Ale jednu hádanku jsem přece dneska vyluštila. Ten oblíbený strom, co pořád ještě nekvete, se jmenuje paulovnie. Doufám, že i letos pokvete a podaří se mi udělat pár obrázků, těším se :-)

2 komentáře:

  1. Ten nádherný keř je růžový akát - Casque Rouge (Robinia).Že se jedná o akát jsem poznala,ale ty krásné názvy mi poradil kamarád internet.
    Těším se na foto kvetoucí pavlovnie :-))Plody jsou taky zajímavé...:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Na ty akáty se podívám a taky si počtu. Kamarád internet je moc hezká a užitečná hračka :-)

    OdpovědětVymazat