pondělí 10. prosince 2012

Adventní neděle v Kladně


Protože jsem potřebovala koupit nějaké potraviny a navíc bylo docela hezky, vydala jsem se po obědě do centra. Dobře jsem nakoupila a podle plánu jsem se vydala po pěší zóně k náměstí se stromem.

Představovala jsem si, že si pěkně prohlédnu město a hezky mi uteče čas do odjezdu autobusu k nám. Pěší zóna mě zklamala, kromě  Kanzelsbergera, drogerie dm a několika Vietnamců bylo všude zavřeno, na ulici jsem potkala jen pár lidí. Normálně do centra nechodím, tak nevím. Třeba je to tady normální, že lidi v neděli nikam nejdou. Nebo nejdou, protože není proč? A nikdo pro ně nic nechystá, když ví, že stejně nepřijdou?
Před pár dny jsem se vrátila z jihu Francie, z města, kam se přestěhovala dcera s vnučkami, z mnohem menšího města, než je Kladno. Tam se mi prakticky nikdy nestalo, že bych na ulici nikoho nepotkala, že by bylo všude zavřeno. Město žilo dokonce i když nebylo hezky.

1 komentář:

  1. Lidi v neděli opravdu nikam moc nejezdí, zvlášť po ránu je nádherné ticho - ani auta - nikde nikdo, jen pejskaře lze potkat na venčící procházce:) ovšem tahle sobota a neděle bude dozajista jiná. Mám v plánu se vydat do města, ale bojím se, že nezaparkuju a že to pouhé "vyzvednu a jdu" mi zabere mezi davy lidí víc než bych byla ochotna darovat:) Tenhle víkend doma lidé jistě nezůstanou ani v Kladně :)Všechny moc zdravím! Papa Jaktík

    OdpovědětVymazat