čtvrtek 7. července 2011

189. den

Žádné Nusle, žádné stromy, dnes musel zůstat foťák doma.
Tak bude aspoň modrý podvečer

5 komentářů:

  1. To je on! Ten, co má takové jméno, které připomíná jiné slovo, co se občas používá i nelichotivě. To jsem teda skleróza.
    Už vím, krotón!!!
    ips

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je ale hezký, to jsem ještě neviděla, aby měl listy i takhle hezky dole, u nás nějak opadával a udržovat standarně nějakých 8 listů v koruně a zbytek nechával pod sebou... Jaktík

    OdpovědětVymazat
  3. No, jmenuje se jako já občas :-)
    On měl šťastné "dětství". První roky jsem ho měla v práci, kousek od jižního okna, světla měl spoustu. Byl přímo monumentální a před dvěma lety začal kvést. Doma je taky u jižního okna, ale už to není úplně ono. Trochu opadal, ale pořá ještě kvete. Dneska jsem mu koupila hnojivo v tyčinkách, ale ještě je nedostal, až ráno. Jsem zvědavá, co tomu bude říkat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Takovou snídani si určitě dá s chutí,obzvlášť kdyby to měl pěkně naservírované na talíři jako ipsilonka :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska chudák nedostal nic, protože jsme jely hned ráno do té zoo a pak jsme se doma křísily, a když jsme dost obživly, šly jsme ještě na hřiště a pak spát. Tak zítra

    OdpovědětVymazat